Bine te-am regasit! Mai tii minte ce discutam data trecuta? Daca nu, afla ca vorbeam despre motivele pentru care autorul nonfiction ar trebui sa aiba un website. Si… pornisem de la o intrebare primita de la un membru al comunitatii.

Intrebarea suna asa:

De ce ar trebui un scriitor sau autor de carte sa aiba un website? Nu este suficienta prezenta pe retelele sociale? Si, daca este nevoie de un website pentru autorul nonfiction… ce elemente ar trebui sa aiba?

Daca nu ai citit articolul cu pricina… te invit s-o faci. Contine informatii valoroase pentru autorul nonfiction.

lar final spuneam… citez…

Acum… sa ne intelegem… in toata acea debandada organizationala in care brusc m-am trezit aruncata, nu pot spune ca supararea era elementul covarsitor. Mai degraba… nu ma puteam pototli din ras. Sa afli la aproape 50 ani (la acea vreme) ca nu existi… asta DA revelatia secolului!

Peste toate rasetele mele (mai drepte sau mai strambe), mi-am luat gandul de la actiunea de lansare in FB si… am mers inainte cu celelalte actiuni pregatite. Care, nu depindeau deloc de vreo retea sociala.

Rezultatul? Cartea a fost din prima zi best seller in Amazon. Dupa vreo saptamana a atins acelasi statut si in librariile Barnes and Noble.

 

Dar… cum a fost asta posibil?

Ei bine… a fost usor. M-am folosit de puterea extraordinara pe care ti-o confera un website pentru autor. Mai exact, website pentru autorul nonfiction.

Si, nu doar un website ci… mult mai multe. Mai exact, 30. Facusem parteneriate cu bloggeri si influenceri pe zona de carte si organizasem in toate detaliile ceea ce se numeste Book Blog Tour.

Adica…

Timp de o luna, in fiecare zi un website aloca articolul de fond aparitiei cartii mele. Unii cu interviuri, altii cu prezentarea media kit-ului, altii cu recenzii… concursuri… cate si mai cate actiuni specifice fiecarui website partener.

Si, ca sa nu o mai lungesc… trec la raspunsul direct.

 

„De ce ar trebui un scriitor sau autor de carte sa aiba un website?”

 

Ei bine, pe de o parte… fix pentru situatii ca in povestea de mai sus. O retea sociala este un locsor caldut in spatiul virtual… pe care… nu-l detii. Ca atare, te poti trezi in fel de fel de situatii extreme care, nici macar nu depind de tine.

Pe de alta parte… daca, pe langa „meseria” de scriitor mai ai una in care dezvolti un business propriu… website-ul devine o conditie mandatorie pentru succesul brandului tau.

(Daca nu ai inca un website sau… ai dar vrei sa treci la NEXT LEVEL al business-ului tau… DA-MI UN SEMN. Cu drag te ajut sa-l construiesti.)

Adevaratele lucruri fierbinti… se intampla la tine acasa. In website-ul propriu, carevasazica. Acolo dansezi cum iti doreste inimioara. Acolo, tu si abonatii tai, creati adevarata legatura de suflet. In jurul afacerii tale si in jurul cartilor pe care le scrii si publici.

Pana la urma, un website este cartea ta de vizita digitala. Adica, de afaceri. Ea ofera vizitatorilor si potentialilor tai clienti informatii despre afacerea ta si ce poti face pentru ei.

Indiferent ca esti antreprenor, coach, trainer sau terapeut.

Iar pentru cazul in care nu stii cum se cladeste un website si o relatie cu abonatii tai, te invit sa rezervi o sesiune GRATUITA de consiliere cu mine (sau cu oricare alt specialist in domeniu).

 

Si, pana data viitoare (cand raspundem la partea a doua a intrebarii… ce elemente trebuie sa aiba un website pentru autorul nonfiction)…

 

… spor si inspiratie sa ai!

 

PS: Daca ai primit acest articol de la un prieten, te invit sa te ABONEZI la NEWSLETTER.

SCRIE RASPUNS

Scrie comentariul tau!
Scrie numele tau aici